Koopavondconcert in Vrije Akademie Delft

Datum nieuwsfeit: 15-12-2000
VAK KOOPAVONDCONCERT

Op vrijdag 15 december a.s., aanvang 19.00 uur, organiseert de Vrije Akademie Delft een "KOOPAVONDCONCERT" in de Binnenhof van de Vrije Akademie, Westvest 9 te Delft.

In het kader van dit koopavondconcert geeft de Roemeense panfluitist Costel Puscoiu met zijn panfluitklas zijn jaarlijkse Kerstconcert. Costel Puscoiu is inmiddels al jaren als docent verbonden aan de Vrije Akademie Delft, waar hij diverse panfluitensembles leidt. Zijn ensembles en leerlingen hebben op diverse concoursen al meerdere prijzen behaald. Bij dit Kerstconcert verzorgt het Jeugdstrijkorkest van de Vrije Akademie Delft o.l.v. Bastienne Prins en het bekende saxofoonensemble de "Hit Kids" o.l.v. saxofoniste Janny Burger een gastoptreden.

Het programma vermeldt Kerstliederen uit diverse landen in een bewerking van Costel Puscoiu, muziek van Mendelssohn en verschillende popnummers. Het belooft een prachtig afwisselend concert te worden, dat uitstekend past bij deze donkere dagen voor Kerst.
De toegang is gratis.

Noot voor redacties