NSF Renterekening heet voortaan OHRA Rente Rekening

Datum nieuwsfeit: 15-12-2000

Arnhem/Rijswijk, 15 december 2000

NSF Renterekening heet voortaan OHRA Rente Rekening

Arnhem/Rijswijk - 15 december 2000 - De RenteExtraRekening die het Nationaal Spaarfonds, onderdeel van Delta Lloyd Nuts Ohra (DLNO), namens Delta Lloyd Bank voert, wordt met ingang van januari 2001 omgezet naar de OHRA Rente Rekening. Deze omzetting is het gevolg van de totstandkoming van één bankendivisie binnen het DLNO concern.

Vanaf januari 2001 gelden de algemene voorwaarden van OHRA Bank, die gelijk zijn aan die van de RenteExtraRekening. Het reglement van de OHRA Rente Rekening komt ook op alle belangrijke punten overeen met dat van de RenteExtraRekening, zoals:
* Geen minimum saldo en geen minimum inleg
* Geen boeterente bij opname

* Gehele spaartegoed direct opvraagbaar

* Daarnaast biedt de nieuwe OHRA Rente Rekening nog de volgende extra voordelen:
* Hogere rentevergoeding van 4% (thans 3,75%)
* Zelfde hoge rente bij een saldo boven NLG 100.000 (thans 2,75%) Bovendien krijgen de OHRA Rente Rekening klanten op een gemakkelijke manier toegang tot alle OHRA producten, waaronder bijvoorbeeld de uitstekend presterende OHRA Beleggingsfondsen.

Tot medio januari 2001 kunnen RenteExtraRekening klanten bij het Nationaal Spaarfonds terecht. Vanaf half januari ontvangen RenteExtraRekening klanten een nieuwe bewaarmap met formulieren en het eerste rekeningoverzicht van OHRA Bank. Vanaf dat moment lopen alle contacten via OHRA Bank.

Noot voor redacties