Vereniging FME-CWM sluit 2000 af met 3000 leden

Vereniging FME-CWM

VERENIGING FME-CWM SLUIT 2000 AF MET 3000 LEDEN

Zoetemeer, 15 december 2000

De Vereniging FME-CWM sluit het jaar 2000 af met 3000 leden. Deze mijlpaal bereikte FME-CWM met de inschrijving van Lasaulec B.V.. Dit bedrijf houdt zich bezig met de verkoop van meer dan 100.000 technische producten, waaronder een compleet pakket automaterialen, werkplaats-inrichting en technische service. In totaal zijn bij Lasaulec circa 1.100 personeelsleden in dienst, die verspreid over een groot aantal filialen werkzaam zijn. Het hoofdkantoor is gevestigd in Heerenveen.

Het aantal lidbedrijven van de Vereniging FME-CWM groeit onstuimig. In de zomer van 1998 werd het 2500ste lidbedrijf verwelkomd. Nu, twee jaar later, is dat aantal met 500 bedrijven toegenomen tot 3000 leden.

De Vereniging FME-CWM bundelt de belangen van 3.000 ondernemingen in de metaal-, kunststof-, elektronica- en elektrotechnische industrie en aanverwante sectoren. Zij is daarmee de grootste industriële werkgevers- en ondernemers-organisatie in Nederland.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)