Hivos afdeling Programma's en Projecten ISO-gecertificeerd

Datum nieuwsfeit: 15-12-2000
HIVOS

Hivos ISO-gecertificeerd

ISO 9001-klein.bmp (3984 bytes) Op 15 december 2000 is de afdeling Programma's en Projecten van Hivos gecertificeerd volgens de ISO 9001-norm. De afdeling Programma's en Projecten is binnen Hivos verantwoordelijk voor het primaire bedrijfsproces. ISO is een internationale kwaliteitsstandaard die in het geval van Hivos werd toegekend door de certificerende organisatie Lloyd's Register. Het ISO-kwaliteitssysteem is een waarborg voor de kwaliteit, efficiëntie en flexibiliteit waarmee Hivos zijn partners tegemoet treedt. De audit die tot de certificering leidde, bestond uit een documentatiebeoordeling en een reeks interviews met medewerkers uit verschillende geledingen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen