Deephouse avond in de Effenaar in Eindhoven

Smoothly Smile And The Pleasure Of Dreams
Zaal: Dj's Chris Duckenfield, Andy Mac & Rick McAlpin Café: Phenc & Carlo
vvk start 25-11
Deephouse is `hot'. Deze warme house-stroming (die qua kwaliteit nooit is weggeweest) begint terrein te winnen. De behoefte aan avonden waarbij naast dansmuziek ook gezelligheid heerst is groot en deephouse past daar uitstekend bij. De meeste mensen in Nederland kennen Chris Duckenfield alleen van het Britse producersduo Swag. In Engeland worden óók zijn draaikunsten geroemd. Tijd voor ons landje om dat ook eens te ondervinden. Tien jaar geleden begon Andy Mac in zijn woonplaats Brighton met deejayen. Al snel groeide zijn naam en werd hij resident bij 3 verschillende clubs, waaronder de roemruchte Zap Club. Als producer heeft hij samen met o.a. Todd Terry en Norman Cook (Fatboy Slim) platen uitgebracht. Rick McAlpin (ook afkomstig uit Brighton), is resident dj plus één van de stuwende krachten achter de bekende Optical partys. In het Effenaarcafé zorgen dj's Phenc en Carlo voor mooie en relaxte tunes. Dit belooft een `ouderwets' gezellige top-avond te worden: ten eerste vanwege het feit dat er speciaal voor dit feest decoratie van het Engelse bedrijf `Bubble House' wordt overgevlogen maar ook omdat deze avond wordt georganiseerd in samenwerking met John Nabben en Stefan van Loenen van de voormalige Funki Bizniz.