RedRock Technologies introduceert SMS software

Datum nieuwsfeit: 18-12-2000
STUUR BERICHTEN NAAR GSM TELEFOONS VANAF ELKE WERKPLEK NAAR ELKE MOBIELE GEBRUIKER!

Hillegom, 18 December 2000: RedRock Technologies, één van werelds toonaangevende ontwikkelaars van communicatie en berichtensoftware, introduceert nieuwe SMS software voor netwerken en persoonlijk gebruik.

Alleen al in Augustus 2000 werden er 9 miljard SMS berichten verstuurd en de verwachting is dat dat gaat groeien naar 15 miljard per maand aan het einde van het jaar 2000.

RedRock's TextNow! is ontwikkelt om het verzenden van SMS berichten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Geïnstalleerd op elk TCP/IP netwerk maakt TextNow! het mogelijk voor gebruikers om SMS berichten te versturen via een Windows- of Web client. Gebruikers kunnen o.a. gebruik maken van een persoonlijk of algemeen telefoonboek. SMS berichten kunnen gelijktijdig verstuurd worden naar één of meerdere mobiele telefoons zodat het mogelijk wordt om continue met meerdere mobiele telefoons in contact te staan.

RedRock's TextNow! beschikt over een eenvoudige API waarmee ontwikkelaars hun eigen applicaties SMS 'aware' kunnen maken. Met TextNow! kunnen o.a. boekhoud-, CRM- en beheerapplicaties worden voorzien van SMS mogelijkheden waardoor gebruikers op de hoogte kunnen worden gehouden via hun mobiele telefoon.

"Met de introductie van RedRock's TextNow! bewijst RedRock dat het eenvoud, betrouwbaarheid en performance biedt in haar communicatie en berichten oplossingen" zei Stephen Anderson, Directeur van RedRock. "De vraag naar en de behoefte om continue te communiceren is zeer belangrijk. TextNow! voorziet in de eenvoudigste en meest directe manier om berichten te versturen vanaf een PC naar de broekzak van de persoon die u moet bereiken."

De filosofie achter alle RedRock producten is eenvoud, betrouwbaarheid en performance. "Er zijn gratis berichtendiensten beschikbaar via het Internet, maar geen van deze diensten is betrouwbaar of snel" zei Stephen Anderson, "Met RedRock's TextNow! is de verzending direct en is het ook mogelijk om te kijken welke berichten er in de wachtrij staan. Bovendien kan één enkel bericht naar meerdere ontvangers worden gestuurd zonder hinderlijke advertentie slogans. "Communicatie draait altijd om snelheid en betrouwbaarheid" zei Andrew Anderson, CTO.

TextNow! is binnen een Intranet te integreren zodat eindgebruikers vanuit een vertrouwde omgeving SMS berichten kunnen versturen naar mobiele bellers. TextNow! is vanaf nu beschikbaar en zal uitgeleverd worden via de partners van RedRock. Op www.redrocksoftware.com/nl is meer informatie te vinden over het product. Eventueel kan de pers een NFR (not for resale) versie aanvragen.

Over RedRock Benelux B.V.
RedRock Benelux B.V. is een onderdeel van RedRock Technologies. RedRock Technologies ontwikkelt communicatie en berichtensoftware. De huidige productlijn bestaat uit fax server-, internet server-, en imaging software. Opgericht in 1993, is RedRock uitgegroeid tot een leidende leverancier van communicatie en berichtensoftware met kantoren in Engeland, Nederland, Spanje en Amerika.

Contactinformatie:
RedRock Benelux B.V.