Benoemingen bij Siemens Nederland N.V.

Datum nieuwsfeit: 18-12-2000
Siemens

AXX 1200.152 nl

Den Haag, dinsdag 19 december 2000

Benoemingen Siemens Nederland N.V.

Per 1 januari 2001 zal ir. Roel Th. Overakker (50), Directeur Energie & Logistiek van Siemens Nederland N.V., toetreden tot de Raad van Bestuur. Overakker is, met een onderbreking van zes jaar bij Berenschot, sinds 1978 werkzaam bij Siemens en heeft diverse functies bekleed op leidinggevend gebied. Ir. Pieter Havenaar (45), sinds 1997 werkzaam binnen de divisie Energie & Logistiek, volgt hem op als directeur.

De sinds 1984 bij Siemens Nederland werkzame Wim J. de Leur (51) is benoemd tot directeur Corporate Communications. De Leur was al sinds 1997 als adjunct-directeur verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie.

René C. van der Aa (36), controller van de divisie Energie & Logistiek en sinds 1987 werkzaam bij Siemens Nederland, en Tjeerd Ploeger (36), controller van de divisie Verkeer, Vervoer & Bijzondere Projecten en sinds 1988 werkzaam bij Siemens Nederland, zijn benoemd tot adjunct-directeur.

Nadere inlichtingen voor de redactie:
Afdeling Persvoorlichting, Dick van Gooswilligen Tel. (070) 333 1606
E-mail: (dick.gooswilligen@siemens.nl)