ING Variable Annuities en Merill Lynch gebruiken Tumbleweed

Datum nieuwsfeit: 18-12-2000
ING Variable Annuities en Merill Lynch gebruiken Tumbleweed voor online communicatiebeheer

Door gebruik van Tumbleweed's MMS software voldoen financiële ondernemingen aan Amerikaanse SEC richtlijnen voor veilige internetcommunicatie

Californië, V.S. - 18 december 2000 - Tumbleweed Communications Corp. (NASDAQ: TMWD), de toonaangevende dienstverlener op het gebied van beveiligde internetcommunicatie, heeft vandaag bekend gemaakt dat ING Variable Annuities, Merrill Lynch, Columbia Management Company, en USB Warburg gebruik maken van Tumbleweed Messaging Management System (MMS)*. MMS is door Tumbleweed ontwikkeld om de internet e-mail communicatiestroom tussen werknemers, partners en klanten te beveiligen, monitoren en te beheren.

Ruim 90 financiële ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen