AOC Raad overhandigt visienota vmbo-groen aan ministers

Datum nieuwsfeit: 18-12-2000
p e r s bericht

Ede, 15 december 2000

AOC Raad overhandigt visienota vmbo-groen aan Ministers Brinkhorst en Hermans

Op maandag 18 december a.s. om 14.00 uur ontvangen minister Brinkhorst van Landbouw en minister Hermans van Onderwijs uit handen van AOC Raad-voorzitter Jan den Ouden de visienota vmbo-groen. Deze succesvolle onderwijssoort kenmerkt zich door een brede invulling van het onderwijs binnen een praktische context en een kleinschalige organisatiestructuur met een sterke gerichtheid op het gehele mbo en de arbeidsmarkt.

Deze bijeenkomst vindt plaats op het Groene Delta College te Oegstgeest. De bijeenkomst start om 13.45 uur. Beide minister arriveren rond 14.15 uur.

De AOC Raad is de brancheorganisatie van het AOC-onderwijs. De AOC's verzorgen mbo op het gebied van voeding, natuur en milieu en vmbo-groen.

Noot voor redacties