Uitspraak faillissement d.d. 18 december 2000 Roermond

Datum nieuwsfeit: 18-12-2000

Rechtbank Roermond

Uitspraak faillissement d.d. 18 december 2000 na voorlopige surseance van betaling

Bron: Rechtbank Roermond

Datum actualiteit: 18-12-2000

Bij beschikking van de arrondissementsrechtbank te Roermond van 18 december 2000 is de VOORLOPIGE SURSÉANCE VAN BETALING INGETROKKEN en IN STAAT VAN FAILLISSEMENT VERKLAARD:

S.nrs. 00/7 - 00/8 - 00/9 --- F.nrs. 00/139 - 00/140 - 00/141 GEORGE VOSSEN GROEP B.V., handelend onder de naam HYPOTHEEK CENTRALE NEDERLAND, KvK. voor Noord- en Midden-Limburg no: 12023616, GEORGE VOSSEN HOLDING B.V., KvK voor Noord- en Midden-Limburg no: 12039703,
beiden statutair gevestigd te Tegelen,
beiden correspondentieadres: Postbus 1144, 5900 BC Venlo; beiden gevestigd: Gasthuisstraat 78, 5931 NW Tegelen; HYPOTHEEKCENTRALE NEDERLAND B.V.,
KvK voor Noord- en Midden-Limburg no: 12035230, statutair gevestigd te Venlo,
correspondentieadres: Postbus 299, 5900 AG Venlo, gevestigd: Spoorstraat 15, 5911 KH Venlo.
De bevoegdheid tot verhaal op tot de boedel behorende zaken of tot opeising van zaken die zich in de macht van de gefailleerde of de curator bevinden, kan niet dan met machtiging van de rechter-commissaris worden uitgeoefend voor een periode van één maand. Bewindvoerder was en curator is: mr. P.M.W. Huver, Postbus 505, 5900 AM Venlo.

MET BENOEMING VAN MR. H.H. DETHMERS TOT RECHTER-COMMISSARIS.