Businessvoordelen door implementatie Staffware Workflow

Datum nieuwsfeit: 19-12-2000
Businessvoordelen door implementatie Staffware Workflow

Alkmaar, december 2000 - - Onlangs heeft Staffware - toonaangevend in de business process automatisering - een onderzoek uitgevoerd naar de impact van Staffware Workflow onder ruim honderd Staffware-klanten uit verschillende industriesectoren wereldwijd. Gebleken is dat door het inzetten van Staffware Workflow organisaties productiever zijn, betere klantenservices bieden, efficiënter werken en meerdere ROI's behalen. Tevens werd aangetoond dat Staffware Workflow ondersteuning bood bij het veranderen van de manier waarop de organisaties hun business uitvoeren en bij het verbeteren van de resultaten.

Staffware automatiseert, beheert en stroomlijnt de bedrijfsprocessen volledig en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen