Petroplus koopt aandeel in pijpleidingsysteem Total Fina Elf

Datum nieuwsfeit: 19-12-2000
Bron: Petroplus International N.V.
Petroplus International N.V.

Rotterdam, 19 december 2000

PETROPLUS KOOPT AANDEEL IN FRANS PIJPLEIDINGSYSTEEM VAN TOTAL FINA ELF

Petroplus International B.V. ("Petroplus"), Europa's meest toonaangevende onafhankelijke midstream oliemaatschappij, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een aandeel van 12,6% heeft overgenomen van TotalFinaElf in de Société du Pipeline Méditerranée-Rhône (SPMR), een belangrijk pijpleidingsysteem voor olieproducten in het zuidoosten van Frankrijk. De aankoop maakt deel uit van een verplicht desinvesteringsprogramma van TotalFinaElf om toestemming te krijgen van de Europese Commissie voor de fusie. Petroplus zal ¤ 9,6 miljoen uit eigen middelen betalen.

Het pijpleidingsysteem, dat zo'n ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen