ZyLAB introduceert twee nieuwe partnerprogramma's

Datum nieuwsfeit: 19-12-2000

ZyLAB introduceert twee nieuwe partnerprogramma's

Amsterdam, december 2000 - - ZyLAB Technologies BV, ontwikkelaar van document imaging en full-text retrieval software, maakt twee nieuwe partnerprogramma's bekend: ZyIMAGE Authorised Consultants en ZyIMAGE Authorised Integrators.

Deze twee programma's worden per direct toegevoegd aan het bestaande ZyLAB Authorised Reseller programma. De uitbreiding van dit programma is ingegeven door vragen vanuit de markt en bedoeld om de mogelijkheden van ZyLAB in de breedte beter te kunnen ondersteunen.

ZyIMAGE Authorised Consultants
De door ZyLAB Technologies BV geautoriseerde consultants opereren onder de naam ZyIMAGE Authorised Consultants. Deze consultants hebben volledig begrip van ZyLAB's filosofie en software. De consultants opereren vanuit hun eigen organisatie, waardoor onafhankelijk advies gegarandeerd is. De implementatie van de ZyLAB software gaat samen met organisationele veranderingen, zoals procedureaanpassingen en andere werkmethoden. Via ZyIMAGE Authorised Consultants heeft een organisatie de garantie veranderingen zorgen voor hogere effectiviteit en efficiency.

ZyIMAGE Authorised Integrators
De door ZyLAB Technologies BV geautoriseerde integrators opereren onder de naam ZyIMAGE Authorised Integrators. Deze integrators zijn door en door bekend met de filosofie en software van ZyLAB. De implementatie van de ZyLAB software kan worden gecombineerd met bestaande systemen die eveneens moeten worden geïntegreerd met deze software. Het is mogelijk de ZyLAB software volledig te integreren met andere systemen zoals databaseprogramma's (bijvoorbeeld Oracle, SQL, Progres) en ERP-systemen zoals SAP. ZyIMAGE Authorised Integrators garanderen de klant snelle en juiste integratie van de ZyLAB software in bestaande systemen.

ZyLAB Technologies BV, Hoogoorddreef 9, 1101 BA Amsterdam. Tel.: 020 - 69 19 550,
fax: 020 - 6965175, e-mail: (info@zylab.nl). Website: www.zylab.nl.

ZyLAB
ZyLAB, opgericht in 1983, is de eerste leverancier die een volledig programma leverde om teksten op een PC platform te doorzoeken. Inmiddels wordt ZyLAB software door meer dan 570,000 gebruikers wereldwijd benut. In Nederland worden de softwareoplossingen ingezet door vele beursgenoteerde bedrijven, advocatenkantoren en overheidsinstellingen.
ZyLAB levert uiteenlopende softwarepakketten voor informatieverwerking, waaronder: ZyIMAGE software voor het verwerken van de gescande pagina's, indexeren en opslaan van deze informatie en het doorzoeken en opvragen van alle informatie. ZyALERT voor het automatisch informeren van benoemde doelgroepen en ZyIMAGE Webserver voor het toegankelijk maken van de informatie over het web. ZyLAB heeft wereldwijd kantoren in Nederland, de USA, de UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Singapore en Sydney.

Voor redactionele informatie:
PB2200
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), website: www.influx-pr.com.