Kaartenhuis.nl introduceert e-card met voicebericht

Datum nieuwsfeit: 19-12-2000

19 december 2000

KAARTENHUIS.NL INTRODUCEERT E-CARD MET VOICEBERICHT

Deze week heeft kaartenhuis.nl een nieuwe dienst geintroduceerd. Bezoekers kunnen nu een gesproken of gezongen bericht toevoegen aan hun digitale ansichtkaarten. De nieuwe service, die uniek is voor Nederland, is laagdrempelig opgezet: Een voicebericht wordt met behulp van de telefoon ingesproken en automatisch toegevoegd aan de kaart. Per bericht betaalt de bezoeker fl. 2,50 via zijn telefoonrekening, altijd nog goedkoper dan een gedrukte anischtkaart met postzegel. Alle overige diensten van Het Kaartenhuis blijven gewoon gratis.

Sinds de start van Het Kaartenhuis in juni 1999 is het bezoekersaantal explosief gegroeid. Het begon allemaal met een paar honderd, afgelopen dinsdag kreeg de website voor het eerst meer dan 100.000 bezoekers op één dag te verwerken. En in tegenstelling tot de meeste grote websites, is Het Kaartenhuis volledig autonoom gegroeid. De groei is volledig tot stand gekomen door mond-tot-mondreclame en er is geen geld besteed aan dure marketingcampagnes. Omdat gezonde bedrijfsvoering steeds het uitgangspunt is geweest, is geen geld opgehaald bij externe investeerders.

DE GROOTSTE ANSICHTKAARTENWEBSITE
Het Kaartenhuis is in korte tijd uitgegroeid tot de grootste ansichtkaartenwebsite van Nederland, met ruim 500 digitale, bewegende ansichtkaarten met muziek. Het aanbod wordt in een snel tempo uitgebreid tot duizenden kaarten, want de ambitie is om de grootste kaartenwebsite van Nederland te blijven! Ook de extra mogelijkheden van de kaartenservice zullen verder worden uitgebreid.

NIEUWSBRIEF
Naast het verlenen van de gratis ansichtkaartenservice, geeft Het Kaartenhuis een gratis maandelijkse nieuwsbrief uit, met nieuwtjes over de kaartenservice, actualiteiten, links, software & Internet, muziek, film en mailtjes. Ook deze nieuwsbrief is bijna aan een nieuwe mijlpaal toe: maar liefst 200.000 abonnees.

Noot voor redacties