KPN benoemt Bert van Dam tot directeur Planet Media Group

Bron: KPN NV
KPN NV

KPN benoemt Bert van Dam tot directeur van Planet Media Group

De Directie van KPN Telecommerce heeft het voornemen de heer Bert van Dam (34 jaar) tot directeur van de Planet Media Group te benoemen. Hij volgt in deze functie Jos Zegveld op die met ingang van 1 januari 2001 leiding zal gaan geven aan de nieuw op te richten 'landenorganisatie Nederland' van KPN. Bert van Dam is thans directeur Zakelijke Markt van de KPN regio Midden Nederland.
Beide benoemingen zijn onder voorbehoud van goedkeuring door de medezeggenschap.

Planet Media Group
De Planet Media Group is een 100% dochterbedrijf van KPN Telecommerce. Het omvat de twee grootste Internet Service Providers van Nederland, nl. Planet Internet en Het Net, en heeft 600 medewerkers in dienst. Planet Internet heeft in Nederland zo'n 550.000 abonnees en Het Net, dat gratis internet aanbiedt, 950.000.

KPN Telecommerce
KPN Telecommerce BV is het door KPN verzelfstandigde bedrijfsonderdeel dat zich richt op Internet-, Call Center- en Mediadiensten. Het omvat naast de Planet Media Group onder meer de internet service providers XS4ALL, HCC Net, Planet Internet België, Planet Internet Deutschland, de portals Money Planet en Travel Planet, en de call center activiteiten van KPN Call Centers en SNT (51% aandeel). KPN Telecommerce heeft in de Benelux ruim 1,8 miljoen internetklanten.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties