Unilever introduceert briefing via teleconferentie

Unilever NV

Unilever introduceert briefing via teleconferentie

18 december 2000

Unilever heeft vandaag bekendgemaakt dat zij voortaan ieder kwartaal, voorafgaand aan de gesloten periode die geldt vóór de aankondiging van de kwartaalresultaten, een telefonische conferentie zal houden. Dit initiatief is in lijn met Unilevers voortdurende streven de communicatie met beleggers en de financiële markten te verbeteren.

De eerste teleconferentie zal worden gehouden op woensdag 20 december om 15.00 uur Nederlandse tijd; 14.00 uur Engelse tijd.

Het materiaal van de presentatie zal iedere keer op datzelfde tijdstip via de relevante effectenbeurzen worden bekendgemaakt en via de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen