Aankondiging BAvA Uni-Invest te Amsterdam

Datum: 5 december 2000
Bron: Uni-Invest N.V.

Aankondiging BAvA Uni-Invest

Aandeelhouders en andere vergadergerechtigden worden opgeroepen tot een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van UNI-INVEST N.V. te houden op woensdag 20 december 2000 om 10:00 uur in Hotel Le Méridien Apollo, Apollolaan 2, 1077 BA te Amsterdam.

De buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders wordt bijeengeroepen met name ter behandeling van een voorstel tot fusie van Uni-Invest N.V. en VastNed Offices/Industrial N.V.

Aandeelhouders van Uni-Invest N.V. en andere vergadergerechtigden zijn bevoegd in persoon of door middel van een schriftelijk gevolmachtigde de vergadering bij te wonen. Zij dienen daartoe uiterlijk op maandag 18 december 2000 hun eigen bank opdracht te geven tot blokkering van de aandelen en aanmelding bij Kas-Associatie N.V., Spuistraat 172, 1012 VT Amsterdam. Na aanmelding wordt door Kas-Associatie N.V. een depotbewijs toegezonden dat tevens dient als toegangsbewijs voor de vergadering.

Het fusievoorstel inclusief de toelichting op dit voorstel en de bijlagen, alsmede de volledige agenda en overige agendastukken voor de vergadering liggen vanaf heden ter inzage ten kantore van de vennootschap en zijn aldaar gratis verkrijgbaar voor aandeelhouders en andere vergadergerechtigden.

Amsterdam, 5 december 2000
De Directie