Uitnodiging persconferentie DTe electriciteitstarieven 2001

Datum nieuwsfeit: 20-12-2000

DTE

uitnodiging persconferentie DTe

Als toezichthouder op de elektriciteitssector, de Dienst Uitvoering en toezicht Energie, nodig ik u graag uit voor de persconferentie over de elektriciteitstarieven voor 2001. Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 20 december 2000 van 11.00 tot 12.00 uur op ons kantoor Johanna Westerdijkplein 107 te Den Haag.

Tijdens deze bijeenkomst zal ik, samen met de heer drs. C. van Gent, een toelichting geven op alle tarieven voor elektriciteit voor 2001 voor de diverse klantengroepen. Het gaat hierbij om het totaalbeeld van de tarieven voor het transport en voor de levering en de diverse toeslagen.

Mocht u naar aanleiding van deze uitnodiging vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Saskia Bierling van de afdeling persvoorlichting, tel. (070) 330 33 20.

Hoogachtend,

Drs. J.J. de Jong