Ebookers.nl breidt activiteiten uit met TradeDoubler

Datum nieuwsfeit: 20-12-2000
EBOOKERS.NL KLAAR VOOR UITBREIDING ACTIVITEITEN MET TRADEDOUBLER

- Affiliate network deal met TradeDoubler gericht op meer aangesloten bedrijven en transacties en verlagen van acquisitiekosten voor klantenwerving -

Amsterdam, 20 december 2000 - ebookers.com (Nasdaq: EBKR, Neuer Markt: eb6), Europa's grootste on-line reisbureau, kondigde onlangs een belangrijk initiatief aan om het aantal boekingen via on-line aangesloten bedrijven te verhogen, door in zee te gaan met TradeDoubler, The European Affiliate Network.

In Nederland gaat TradeDoubler een bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de positie van ebookers.nl, de onlangs gevestigde dochteronderneming van ebookers.com. Ebookers.nl ontstond na de acquisitie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen