Fusie Vastned Offices/Industrial en Uni-Invest afgekeurd

Bron: Uni-Invest
Uni-Invest

FUSIE VASTNED OFFICES/INDUSTRIAL EN UNI-INVEST AFGEKEURD

De Buitengewone Vergadering van Aandeelhouders van VastNed Offices/Industrial N.V. heeft niet ingestemd met de voorgenomen juridische fusie van VastNed Offices/Industrial N.V. en Uni-Invest N.V. tot VastNed Offices/Industrial N.V.

Zoals aangekondigd in een reeds eerder vandaag uitgegeven persbericht heeft de Buitengewone Vergadering van Aandeelhouders van Uni-Invest N.V. wel ingestemd met de voorgenomen juridische fusie. Voor goedkeuring van de fusie was instemming van beide Buitengewone Vergaderingen van Aandeelhouders benodigd.

VastNed Offices/Industrial N.V. en Uni-Invest N.V. beraden zich op eventuele verdere stappen ten aanzien van hun fusieplannen.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen