Futurefriday.com bereikt kwart miljoen inschrijvingen

Datum nieuwsfeit: 21-12-2000

FUTUREFRIDAY.COM , EEN KWART MILJOEN INSCHRIJVINGEN!

Rotterdam, 21 december 2000
Zeven maanden na de lancering telt FutureFriday.com maar liefst 250.000 geregistreerde gebruikers. De gratis informatiedienst die Future Friday aanbiedt via sms op de mobiele telefoon, via de voice-portal en de pc, blijkt een doorslaand succes.

De belangstelling voor FutureFriday.com is enorm. Maandelijks verstuurt het bedrijf Future Friday gratis circa zes miljoen sms-berichten naar de inmiddels 250.000 geregistreerde gebruikers. De accountants van KPMG Rotterdam hebben hierbij een accountantsverklaring afgegeven.

Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde van het zeer gericht adverteren onder de sms-berichten van FutureFriday.com. Op basis van de door het bedrijf aangegeven doelgroep-profiel, kan Future Friday een op maat gesneden advertentie campagne samenstellen. Inmiddels is Future Friday bedreven in de ontwikkeling van creatieve sms-vertising campagnes.

De eindgebruikers van FutureFriday.com kunnen zelf bepalen welke informatie ze willen ontvangen, via welk medium en het tijdstip waarop. Future Friday streeft een zo breed mogelijk aanbod van nieuwsberichten na. De rubrieken worden voortdurend geactualiseerd en uitgediept. Daarnaast biedt Future Friday via het informatienummer (de Future Friday voice portal) 0909-0989 uitgebreide berichtgeving over het Weer van Piet Paulusma, De Bus van SBS 6, Beurslijn, ANP Nieuws, Horoscopen, Muziek Quiz en de actualiteiten volgens Paul de Leeuw's alter ego Bob de Rooij.

De oprichters Marlein Bomhof (29) en Frank van Run (33) over hun informatiedienst: "We zijn erg blij met de enorme belangstelling voor onze service. Dat we in zeven maanden al 250.000 geregistreerde gebruikers tellen, is voor ons een teken dat de sms-markt nu echt losbreekt. Steeds meer bedrijven gebruiken naast de mogelijkheid van sms-vertising ook onze Mobile Business Solutions om op een effectieve manier per mobiele telefoon te communiceren met hun doelgroep."

Op dit moment komen er per dag meer dan duizend gebruikers bij. Future Friday opereert onafhankelijk van de verschillende mobiele telecom providers. Naast deze consumentendienst biedt Future Friday via Mobile Business Solutions bedrijven de mogelijkheid op een snelle en efficiënte wijze sms-berichten naar gsm telefoons te versturen. Future Friday (www.FutureFriday.com) is een innovatieve onderneming op het gebied van mobiele diensten en m-commerce.

De naam Future Friday weerspiegelt de wekelijkse vrijdagmiddagsessies waarin het bedrijf brainstormt over ontwikkelingen en toekomstplannen.

-EINDE-

Noot voor redacties