MarviQ benoemt Frank Kales tot CEO

Datum nieuwsfeit: 21-12-2000

marviQ benoemt Frank Kales tot CEO

Amsterdam, 21 december 2000 - marviQ, een van de grootste Full Service Providers op het gebied van e-business- en e-commerce oplossingen, heeft Frank Kales (57 jaar) benoemd tot Chief Executive Officer. Frank Kales, die een groot aantal internationale directiefuncties bij IBM op zijn naam heeft staan, volgt hiermee per 1 januari 2001 Onno Schellekens op, die zich als President van marviQ gaat richten op internationale expansie en grote accounts.

marviQ is een van de belangrijkste ontwikkelaars van 'the next generation of Internet solutions'. De toekomst ligt in geïntegreerde oplossingen voor ICT eindgebruikers, die bedrijven in staat stellen hun klanten en business partners te incorporeren in hun bedrijfssystemen. marviQ loopt voorop bij de ontwikkeling en levering van 'the network revolution' die de wijze waarop waarde wordt gecreëerd en uitgewisseld volledig wijzigt.

In het afgelopen jaar heeft marviQ het grootste Java-development team in de Benelux opgebouwd en heeft het bedrijf klanten en partners aan zich weten te binden zoals ABN AMRO, ReMark, de Lincoln Group in de Verenigde Staten, IBM Global Services en PricewaterhouseCoopers.

Frank Kales is bijzonder enthousiast over zijn aanstelling: "Ik vind het fantastisch om in deze groeifase van het bedrijf deel uit te maken van het marviQ-team. Daarnaast geloof ik heilig in de visie die het bedrijf heeft ontwikkeld."

Bij IBM heeft Frank Kales uiteenlopende top-management functies bekleed. Hij is ondermeer wereldwijd verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling en levering van nieuwe diensten voor grote ondernemingen, die zakelijk gebruik van internet ondersteunen.

Noot aan de redactie: Voor een digitale foto van Frank Kales kunt u contact opnemen met Noud Heijna, Lammers van Toorenburg PR, telefoon 030-6565070.

marviQ
marviQ is een van de grootste Full Service Providers (FSP) op het gebied van e-business- en e-commerce oplossingen: voor klanten kan het bedrijf de gehele ICT-delivery chain integreren en managen. In samenwerking met klanten kan marviQ het gehele e-business-traject initiëren, uitvoeren en beheren, zowel binnen de bedrijfsmuren als daarbuiten, naar klanten en/of leveranciers toe. Hierbij kan zelfs worden gewerkt met joint-ventures voor het op de markt brengen van nieuwe e-business-diensten van klanten. Met de eigen 100 procent Java-architectuur kan marviQ elk gewenste hosted-service aanbieden in een volstrekt veilige internet-omgeving, gebruikmakend van state-of-the-art ASP-technologie.
marviQ wordt wereldwijd gezien als 'the best technology provider' en werkt nauw samen met leveranciers zoals Documentum, IBM, Lawson, Worldcom, Oracle en Sun Microsystems. Meer informatie is te vinden op internet: www.marviQ.com.

Voor meer Informatie:
marviQ