AXA Verzekeringen introduceert ziektekostenverzekering

Datum nieuwsfeit: 21-12-2000
AXA Verzekeringen

AXA Verzekeringen introduceert nieuwe modulair collectieve ziektekostenverzekering

21 december 2000

De afgelopen maand heeft AXA Verzekeringen een nieuwe collectieve ziektekostenverzekering geïntroduceerd bij haar kernrelaties. Deze verzekering heeft een modulaire opbouw en speelt daarmee in op de wens van werkgevers en werknemers voor meer keuzemogelijkheden binnen collectieve contracten. De reacties van verzekeringsadviseurs op het nieuwe product zijn positief.

Meer keuze
De nieuwe verzekeringen bestaat uit drie varianten. Deze variëren van een lage dekking waarbij essentiële zorg is verzekerd tot de meest complete dekking waarbij alle denkbare zorg is verzekerd inclusief een uitgebreide buitenlanddekking. Hiertussen zit een product dat favoriet is bij gezinnen met kinderen omdat niet alleen de huisarts maar ook alternatieve geneeswijzen en fysiotherapie uitgebreid zijn gedekt.

Transparant
Met een nieuwe offerte-applicatie kan AXA Verzekeringen snel en accuraat offertes uitbrengen. Daarnaast heeft het bedrijf een groot aantal ondersteunende middelen ontwikkeld, om de verzekeringen zo transparant mogelijk te maken. Er is een speciaal drieluik waarmee in een oogopslag de modulaire opbouw helder wordt. Het helpt de werkgever en ook de werknemer in het maken van de juiste keuze. Er is niet alleen een keuze uit drie dekkingsvarianten, ook in eigen risico en verpleegklasse is variatie mogelijk.