Evergreen Nylon Recycling 'Recycler van het jaar'

Bron: DSM
DSM

22 december 2000

Evergreen Nylon Recycling uitgeroepen tot 'Recycler van het jaar' door de Society of Plastics Engineers in America

De Plastics Recycling Division van de Amerikaanse Society of Plastics Engineers (SPE) heeft Evergreen Nylon Recycling, 's werelds grootste commerciële nylonrecyclingbedrijf, uitgeroepen tot 'Recycler of the Year'. De uitreiking van de bijbehorende prijs vond plaats tijdens de Annual Recycling Conference van de Society in Dearborn, Michigan (VS).

Evergreen Nylon Recycling, een joint venture van DSM Chemicals North America Inc. en Honeywell International Inc. zet met behulp van een gezamenlijk ontwikkelde, gepatenteerde technologie gebruikte nylon 6 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen