Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 22-12-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 22-12-2000 Persbericht district Land van Cuijk

ONDER INVLOED

De politie heeft afgelopen nacht op de Henri Dunantstraat in Grave een 19-jarige jongen uit die plaats aangehouden omdat hij onder invloed reed. De jongen kreeg een rijverbod van drie uur en een proces-verbaal.

GEWONDEN BIJ AANRIJDINGEN

Vanmorgen is bij een aanrijding op de rotonde Beersebaan - Spinding in Cuijk een 38-jarige man uit Cuijk gewond geraakt. De aanrijding ontstond toen het slachtoffer op zijn fiets werd aangereden door een 21-jarige automobilist uit Grave. De man reed enkele meters met zijn bedrijfsbus achteruit en zag daarbij de fietser over het hoofd. Het slachtoffer is met een hoofdwond vervoerd naar het Maasziekenhuis in Boxmeer.

Donderdagavond raakte een 28-jarige Nijmegenaar gewond bij een aanrijding op de kruising Beugenseweg en een afrit van de A77 in Boxmeer. Een 38-jarige autobestuurder uit Hendrik Ido Ambacht verleende er geen voorrang aan een 31-jarige automobiliste uit Nijmegen, die over de Beugenseweg reed. Het gevolg was dat een 28-jarige inzittende van de Nijmeegse met nekklachten werd overgebracht naar het Maasziekenhuis in Boxmeer. De beide bestuurders kwamen met de schrik vrij. Beide autos raakten beschadigd.