CSS neemt ICT-detacheerder Einstein over

Datum nieuwsfeit: 22-12-2000

CSS NEEMT ICT-DETACHEERDER EINSTEIN OVER

DEN BOSCH Telecom- en ICT-dienstverlener CSS Holding heeft overeenstemming bereikt met Einstein Detachering International B.V. te Haarlem over overname van deze onderneming. Einstein geneert met vijftien medewerkers een winstgevende omzet van circa EUR 3,6 miljoen. De onderneming is een belangrijke dienstverlener voor Lucent en wordt geïntegreerd in de business unit CSS Professional Resources. De overname is grotendeels uit eigen middelen gefinancierd. Voorts is een beperkt pakket nieuwe aandelen geplaatst bij de huidige grootaandeelhouders van Einstein. Op dit pakket is de binnen CSS gebruikelijke lock-up regeling van toepassing.

Den Bosch, 22 december 2000
CSS Holding N.V.
De Directie
Voor meer informatie:
Jan Vlasveld, Directievoorzitter CSS Holding N.V.
Telefoon 073-6441900
Website: www.css.nl

Profiel CSS
CSS is een ICT en Telecom service provider met een vooraanstaande positie in ICT-oplossingen voor zakelijke eindgebruikers in met name kleine en middelgrote organisaties in de Benelux. CSS biedt via 24 vestigingen in Nederland en België met inmiddels bijna 2.400 medewerkers een breed pakket diensten (advies, implementatie en beheer) en systemen (software en hardware) aan gebruikers van ICT. CSS levert aan in totaal meer dan 20.000 afnemers een uitgebreid assortiment diensten en producten van marktleiders zoals Microsoft, Novell, SAP, Exact, MTMS, Oracle, Compaq, IBM, Hewlett Packard, Cisco, Citrix, Siemens en Lucent Technologies. De onderneming is georganiseerd in vier complementaire business units: CSS System Integration, CSS Professional Resources, CSS Solutions en CSS Telecom. De consultants en engineers van CSS houden zich hoofdzakelijk bezig met activiteiten op het gebied van netwerken. Deze activiteiten kennen een sterke groei, vooral door de snelle en revolutionaire ontwikkelingen op het gebied van internet, telecom en datacommunicatie.

De aandelen CSS zijn genoteerd aan de Officiële markt van de AEX-Effectenbeurs te Amsterdam.