CSS neemt ICT-deatacheerder Einstein over

Bron: CSS Holding
CSS Holding

CSS NEEMT ICT-DETACHEERDER EINSTEIN OVER

DEN BOSCH - Telecom- en ICT-dienstverlener CSS Holding heeft overeenstemming bereikt met Einstein Detachering International B.V. te Haarlem over overname van deze onderneming. Einstein genereert met vijftien medewerkers een winstgevende omzet van circa EUR 3,6 miljoen. De onderneming is een belangrijke dienstverlener voor Lucent en wordt geïntegreerd in de business unit CSS Professional Resources. De overname is grotendeels uit eigen middelen gefinancierd. Voorts is een beperkt pakket nieuwe aandelen geplaatst bij de huidige grootaandeelhouders van Einstein. Op dit pakket is de binnen CSS gebruikelijke lock-up regeling van toepassing.

Den Bosch, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen