Fusie Samas-Groep en Koninklijke Ahrend gaat niet door

en Koninklijke Ahrend NV

Baarn/Amsterdam, 22 december 2000

Fusie Samas en Ahrend gaat niet door

Samas-Groep NV en Koninklijke Ahrend NV maken bekend dat de fusie, zoals voorgesteld in het fusiebericht van 4 december 2000, niet door gaat. Gelet op het feit dat Stonehaven Holding BV tegen het fusievoorstel is en inmiddels 78% van alle uitstaande certificaten van aandelen Ahrend in haar bezit heeft, hebben Samas-Groep en Ahrend in goed onderling overleg besloten van de fusie af te zien.

In verband hiermee zullen de voor 9 en 10 januari 2001 geplande Buitengewone Algemene Vergaderingen van Aandeelhouders van respectievelijk Samas-Groep en Ahrend geen doorgang vinden. Dit geldt eveneens voor de aangekondigde bijeenkomsten voor houders van certificaten van aandelen Samas-Groep respectievelijk Ahrend.

Voor nadere informatie:

Samas-Groep NV:
ir. J.C. de Mos, Voorzitter Raad van Bestuur
telefoon: 035 548 7654
internetadres: www.samas.com
e-mail adres: (a.tammens@samas.com)
(info@samas.com)

Koninklijke Ahrend NV:
Voor pers: J.C. Koenders, Algemeen Directeur Voor analisten: F. van Westen, Financieel Directeur telefoon: 020 530 5200
internetadres: www.ahrend.com
e-mail adres: (jckoenders@ahrend.com)