Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 25-12-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 25-12-2000 Persbericht district Den Bosch

AUTO IN BRAND

Vannacht is aan de Derde Hambaken een gestolen auto uitgebrand. De brandweer bluste het vuur. De auto was gisterenavond een paar straten verdeop gestolen.

AUTO GESTOLEN

Aan de Buitenhaven is vannacht een blauwe BMW 325 met het kenteken NX-VL-87 gestolen. Zondagavond is aan de Esdoornlaan in Maliskamp een Henra aanhangwagen van de oprit van een woning gestolen.

INBRAAK BEDRIJFSPAND

In een bedrijfspand aan de Ploegweg is zondagavond ingebroken. Men vernielde een ruit en nam vermoedelijk een pc weg. Uit een winkel aan de Boschmeersingel is vannacht, na het vernielen van een ruit, een aantal gsm(s, een pc en een aantal prepaidkaarten weggenomen.

AUTODIEF AANGEHOUDEN

Vannacht heeft de politie in zijn woning een 26-jarige man aangehouden die er van wordt verdacht op de Kooikersweg met een gestolen auto tegen een verkeersbod te zijn gereden. Dankzij sporen in de verse sneeuw kon de politie de bestuurder achterhalen. Bij een huis aan de Tamboerijn hield het spoor op, de man lag al op bed. Hij is aangehouden en op het bureau ingesloten. In de auto lagen horloges, vermoedelijk afkomstig van een inbraak vannacht in een winkel in Schijndel.