NBMS dient aanvraag in tot stedenbouwkundige vergunning

Datum nieuwsfeit: 27-12-2000
NMBS

Stad Antwerpen
Aankondiging van een openbaar onderzoek over een aanvraag tot stedenbouwkundige vergunning waar een milieueffectrapport bijgevoegd is

De Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS), met als adres Frankrijkstraat 85 te 1060 Brussel, deelt mee dat zij op 21 december 2000 een aanvraag tot stedenbouwkundige vergunning heeft ingediend bij de gewestelijke stedenbouwkundige ambtenaar. De aanvraag heeft betrekking op een terrein met als adres: vanaf de Havanastraat tot aan de Laaglandlaan, en met als kadastrale omschrijving 34° afdeling, sectie E.

Het betreft een aanvraag tot het verbouwen van de waterhuishouding in de zone van de verkeerswisselaar A12/E19.

De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag moeten schriftelijk worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen van de stad Antwerpen, vóór het einde van het openbaar onderzoek, dat dertig dagen duurt.

De aanvraag en het milieueffectrapport (MER) kunnen tijdens het openbaar onderzoek worden ingekeken in het districtshuis van Merksem bij de afdeling stedenbouwkundige vergunningen, Burgemeester Jozef Nolfplein 1.

Openingsuren: van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 15 uur, en op donderdagavond van 17 tot 19 uur.

Brussel, 28 december 2000

De periode van het openbaar onderzoek werd door de stad Antwerpen bepaald als volgt: van 28 december 2000 tot 27 januari 2001.