Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 28-12-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 28-12-2000 Politieberichten van 27/12 13.00 uur t/m 28/12 07.00 uur

Appelscha: slachtoffer aanrijding overleden
De 52-jarige Anna Auberdina Otten (meisjesnaam) uit Elim is woensdagmiddag in het Academisch ziekenhuis in Groningen overleden aan de verwondingen die zij zondag om 16.00 uur had opgelopen bij een aanrijding op de N 381 onder Appelscha. De auto waarin zij meereed, werd bestuurd door haar man. ( zie ook de politieberichten van 24/12 op 25/12)

Drachten: illegaal vuurwerk
Woensdag omstreeks 14.15 uur werd bij een woning aan de Veertien Roeden een onderzoek ingesteld. Uit onderzoek van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen