Politiebericht Groningen

Datum nieuwsfeit: 28-12-2000

Politiebericht Groningen: Groningen 28-12-2000 Brandstichting en andere misdrijven Lewenborg opgelost Donderdag 28 december 2000

Elf verdachten aangehouden

De politie heeft met de aanhouding van elf jongeren in de leeftijd van 13 tot 17 jaar een aantal misdrijven gepleegd in de wijk Lewenborg in Groningen opgelost. De jongeren hebben bekend in de maanden oktober en november in wisselende samenstelling inbraken, vernielingen, brandstichting en mishandeling hebben gepleegd. Alle verdachten zijn na verhoor heengezonden. Eén verdachte, een 17-jarige jongen uit Groningen, is voorgeleid aan de rechter-commissaris. Ook hij is weer vrij.

De jongeren werden in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen