Grootste deel best bezochte websites gebruikt Sitestat

Datum nieuwsfeit: 28-12-2000
Nedstat-product dominant aanwezig in Multiscope-Top 50 GROOTSTE DEEL BEST BEZOCHTE WEBSITES GEBRUIKT SITESTAT

Diemen, 20 december 2000 - Achter de 50 best bezochte websites van 2000 zit in 26 gevallen een webtracking-product van Nedstat. De kop van de lijst, samengesteld door het onafhankelijke onderzoeksbureau Multiscope, bestaat zelfs vrijwel geheel uit Sitestat-klanten. Sitestat is het topproduct van Nedstat. "We zijn bijzonder blij met het succes van onze klanten," zegt CEO Michael Kinsbergen. "We beweren tenslotte altijd dat onze meetproducten een cruciale rol spelen in het succes van een website."

De lijst die Multiscope op 11 december 2000 publiceerde, wordt aangevoerd door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen