Vutter Metaal en Technische Bedrijfstakken kan bijklussen

Datum nieuwsfeit: 01-01-2001
Unie van elektrotechnische ondernemers

CAO-partijen willen wegvloeien know-how stoppen VUTTER KAN BIJKLUSSEN IN DE METAAL EN TECHNISCHE BEDRIJFSTAKKEN

Vutters die in de Metaal en Technische Bedrijfstakken hebben gewerkt kunnen vanaf 1 januari 2001 gaan bijklussen in deze bedrijfstakken zonder dat zij worden gekort op hun uitkering.

CAO-partijen samenwerkend in de Stichting Vervroegd Uittreden Metaal en Technische Bedrijfstakken (SVUM) hebben geconstateerd dat in deze bedrijfstakken ervaring en know how wegvloeit terwijl dit een zeer belangrijk onderdeel is van het arbeidsproces en de marktpositie van de bedrijven in deze bedrijfstakken, zowel nationaal als internationaal. Bovendien hebben ook de Metaal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen