Lilly Nederland verkoopt dochterbedrijf TDM

Datum nieuwsfeit: 01-01-2001

ELI LILLY NEDERLAND BV

LILLY NEDERLAND verkoopt dochterbedrijf TDM

Met ingang van 1 januari aanstaande zal TDM, postorderleverancier van diabetes hulpmiddelen en dochterbedrijf van Lilly Nederland, zelfstandig haar activiteiten voortzetten onder de naam 'Diabetes Direct'.

Belangrijkste reden voor verkoop van het dochterbedrijf is het feit dat Lilly zich volledig op haar kernactiviteiten, te weten ontwikkeling en verkoop van innovatieve geneesmiddelen, wil gaan concentreren. In de nabije toekomst verwacht Lilly namelijk in Nederland een belangrijk aantal nieuwe geneesmiddelen te introduceren, waardoor zij wordt genoopt haar volledige focus hierop te richten.

De activiteiten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen