Trustan brengt ORCA versie 2.3.5.10 op de markt

Datum nieuwsfeit: 01-01-2001
Meertalige versie van ORCA Customer relationship management systeem

Per 1 januari 2001 brengt Truston ORCA versie 2.3.5.10 op de markt. Een van de verbeteringen die deze nieuwe versie ondersteunt is de meertalige gebruikersinterface. Gebruikers van het ORCA customer relationship management systeem kunnen hun persoonlijke voorkeur instellen voor de taal waarin alle informatie gepresenteerd wordt. Hierbij kan elke gebruiker individueel zijn of haar taalkeuze bepalen, er is geen sprake van een bedrijfsbrede norm. Bepaalde gebruikers kunnen in de Nederlandstalige omgeving werken terwijl hun collega's dezelfde informatie in een Engelstalige context gepresenteerd krijgen.

Alle teksten op de ORCA-schermen passen zich ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen