Vereniging FME-CWM past interne organisatie aan in 2001

Vereniging FME-CWM

VERENIGING FME-CWM PAST ORGANISATIE AAN
Zoetermeer, 4 januari 2001
Vanaf 1 januari 2001 heeft de Vereniging FME-CWM de interne organisatie op een aantal plaatsen gewijzigd. De wijzigingen hebben tot doel om de interne processen te stroomlijnen. De huidige afdelingen Sociale Zaken en Individuele Dienstverlening worden geïntegreerd in de afdeling werkgeverszaken. De leiding wordt gevoerd door Ge-rard van Dalen. Wout Mudde zal als plaatsvervangend directeur worden belast met de individuele dienstverlening en de afstemming tussen beleid en operatie. De naam van de huidige afdeling Economisch-Technische Zaken wordt gewijzigd in de afdeling ondernemings- en sectorzaken. De structuur en taken van deze afdeling, die onder leiding staat van drs. Paul van Roon, blijven ongewijzigd.
Mr. Paul Witte wordt als directeur algemene zaken verantwoordelijk voor perso-neel en organisatie, communicatie, IT, administratie, marketing en lidmaatschaps-zaken.
De algehele leiding blijft onder verantwoordelijkheid van de voorzitter/algemeen directeur van de Vereniging FME-CWM drs. Arie Kraaijeveld.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)