BouwVak Prijzenboek 2001 beschikbaar

Onderwerp- gebied bouw

Product / Event BouwVak Prijzenboek 2001

Bericht BouwVak Prijzenboek 2001

Onlangs is het BouwVak Prijzenboek 2001 verschenen. Met het BouwVak Prijzenboek 2001 is het voor de particulier die een verbouwing van de woning wil realiseren eenvoudig om de totale kosten van de verbouwing op een rijtje te krijgen. Snel en eenvoudig. Daarmee is de particulier dus ook in staat om offertes van aannemers of klussenbedrijven op hun waarde te schatten.

Het BouwVak Prijzenboek 2001 bevat alle actuele prijzen van de bekende verbouw-, herstel- en onderhoudswerkzaamheden: materiaalprijzen, manuurnormen en de kosten van het leveren en aanbrengen van complete klussen.

Het BouwVak Prijzenboek 2001 beslaat ruim 200 paginas in handzaam ringbandformaat (A5). De prijs van het boek bedraagt ¦ 90,- (excl. Btw) en is te verkrijgen bij ten Hagen & Stam en de boekhandel. ISBN: 9044000977. Deze titel verscheen eerder in 1995 onder de naam Prijzengids Klussen. Bijgevoegd treft u een recensie-exemplaar aan.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

ten Hagen & Stam bv
Linda de Bruin
2501 AG Den Haag

Telefoon: 070 304 6179

Product / Event (l.bruin@wkths.nl)
Present-Exemplaar (l.bruin@wkths.nl)