Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Biersites ontberen koppeling offline imago

Datum nieuwsfeit: 03-01-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Biersites ontberen koppeling offline imago

De belangrijkste biersites, te weten Amstel, Grolsch, Dommelsch en Heineken' s Longneck, hebben het vizier duidelijk gericht op branding en interactiviteit. En daarmee bewijzen ze dat sites veel meer kunnen zijn dan in html overgezette brochures. Toch zijn de respondenten van het DotWise-panel nog niet onverdeeld gelukkig met de sites, met als belangrijkste oorzaak online niet consistent doorgevoerde offline imago's. De kracht van een site wordt in grote mate ondermijnd als men zijn merkbeleving er niet op kan herkennen. De respondenten missen 'de drie vrienden van Amstel', verwachten op de Grolsch-site meer de 'layback ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie