Nieuwe executive vice president operations bij Interxion

Datum nieuwsfeit: 02-01-2001
Personalia

INTERXION BENOEMT PHIL COLLERTON TOT EVP OPERATIONS

Amsterdam, 2 januari 2001, - Interxion NV heeft Phil Collerton (38) benoemd als Executive Vice President Operations. Phil Collerton komt van Exodus Communications Inc. en heeft brede ervaring op het gebied van value added diensten in de internetinfrastructuur-industrie. Zijn benoeming komt op het moment dat Interxion zich heeft gevestigd als één van de toonaangevende pan-Europese internetinfrastructuur-bedrijven met op dit moment 13 operationele Internet exchange centers® (IECs) in de belangrijkste Europese steden. In de IECs wordt een uitgebreid en groeiend portfolio value added diensten.

Phil Collerton startte en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen