Zwitserse post wil grootste virtuele winkelcentrum opzetten

Datum nieuwsfeit: 02-01-2001
Zwitserse post wil grootste virtuele winkelcentrum opzetten Software AG's Tamino basis van Zwitserlands grootste portal Culemborg / Bern, 01/02/2001
? Met www.yellowworld.ch is de Zwitserse post van plan het 's lands grootste virtuele winkelcentrum op te zetten. Zij breiden hiermee hun traditionele vakgebied uit tot de nieuwe economie, waar yellowworld toegang gaat bieden aan driehonderd verschillende winkels. Tamino, de XML database van Software AG functioneert hierbij als centrale informatieverstrekker. Deze zorgt voor een allesomvattende integratie van bestaande webwinkels en biedt een zeer snelle zoekfunctie voor het gehele aanbod van mogelijkheden.

Onder toenemende concurrentiedruk en verlies van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen