Aino rond verkoop dochter Falanx af

Datum nieuwsfeit: 02-01-2001
Bron: Aino
Datum: 20010102 locatie: inp/2001/01/02/t012.htm titel: Aino rond verkoop dochter Falanx af Subject was: persbericht aino Afzender is: noreplyfirstfin@nieuwsbank.nl , Herman Verkroost nbcode: nb13 nb04 NL00

Aino rondt verkoop dochter Falanx af

Houten, 2 januari 2001 - Aino maakt bekend haar dochteronderneming Falanx B.V. per 1 januari 2001 te hebben verzelfstandigd door middel van een Management Buy-Out. Falanx richt zich op advisering rondom en detachering op financieel- administratieve omgevingen. Falanx is gevestigd te Amsterdam, Hilversum, Leidschendam en Oosterbeek en kent ruim 100 medewerkers die een omzet realiseren van ongeveer NLG 12 miljoen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen