Jet Ooms benoemd tot consultant bij Van Kempen PR & PA

Datum nieuwsfeit: 03-01-2001
PERSONALIA

Den Haag, 3 januari 2001 - Jet Ooms is per 1 januari benoemd tot consultant bij Van Kempen PR & PA, communicatieadviseurs te Den Haag.

Jet Ooms (30) komt van Worldcom waar zij de Customer Services directeur ondersteunde in een reorganisatietraject. Hiervoor maakte zij een lange wereldreis. Voor haar vertrek werkte Jet Ooms als Account Manager Retail en Leisure bij Martinair Holland N.V waar zij marketingstrategieën en promotionele activiteiten voor de retailmarkt opzette. Hiervoor was zij werkzaam bij Robeco als beleggingsadviseur. Jet Ooms rondde in 1996 haar studie economie aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam af.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen