Amazon.com creëert partnernetwerk met eXcelon's oplossingen

Datum nieuwsfeit: 03-01-2001

Amazon.com creëert partnernetwerk met eXcelon's oplossingen voor B2B-infrastructuur en gegevensbeheer

HOOFDDORP / BURLINGTON, 3 januari 2001 - eXcelon Corporation (Nasdaq: EXLN) heeft onlangs aan Amazon.com (Nasdaq: AMZN) haar op XML gebaseerde oplossingen voor business-to-business (B2B) en gegevensbeheer geleverd. Hierdoor kan Amazon.com sterkere en efficiëntere banden met haar partners aangaan en haar website sneller updaten.

Met eXcelon's B2B Dynamic Integration Server en B2B Portal Server creëert Amazon.com een op partners gebaseerd handelsnetwerk dat interacties tussen het bedrijf en de vele on line-partners automatiseert. Met dit handelsnetwerk kan Amazon.com haar zakelijke interacties met partners stroomlijnen en een betere klantenservice verlenen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen