Benoemingen Stichting Toezicht Effectenverkeer

03 januari 2001

De STE benoemt de heer Henk Bruggeman als projectleider risicomanagement en
de heer Ed Broekhuizen als controller

De heer mr. drs. H. (Henk) F.W. Bruggeman (1956) is per 1 januari in dienst getreden bij de Stichting Toezicht Effectenverkeer (STE) als projectleider risicomanagement. Bruggeman komt van KPMG Financial Services in Amsterdam waar hij adviseur was op het gebied van financieel risicomanagement. Hij begon zijn loopbaan in 1980 bij Bank Mees & Hope (later MeesPierson) en stapte in 1995 over naar KPMG. Bruggeman werkte ook twee jaar als risicomanager voor ABP/Treasury.

De heer T.E. (Ed) Broekhuizen (1960) is per 1 januari bij de STE in dienst getreden als controller. Broekhuizen komt van F. van Lanschot Bankiers NV. waar hij werkzaam was als controleleider Interne Accountantsdienst. Broekhuizen werkte van 1986 tot 2000 bij F. van Lanschot Bankiers NV. Voor die periode werkte hij van 1978 tot 1986 als assistent accountant bij Dijker & Doornbos Accountants.

Nadere informatie:
Werner van Bastelaar - tel. (020) 55 35 541