PlantijnCasparie draagt afwerking over aan Molier

Datum nieuwsfeit: 03-01-2001
Bron: Roto Smeets de Boer NV
Roto Smeets de Boer NV

PlantijnCasparie draagt afwerkingsactiviteiten over aan Molier

PlantijnCasparie (onderdeel van RSDB NV) heeft vandaag een overeenkomst ondertekend met de Molier Groep inzake de overdracht van PlantijnCasparie Afwerkings Unit te Rotterdam per 1 januari 2001. Binnen deze overeenkomst zullen alle medewerkers overgaan en is een meerjarige verbintenis gesloten ten aanzien van het orderpakket.

De activiteiten van PlantijnCasparie Afwerkings Unit te Rotterdam sluiten goed aan bij de kerncompetenties van de Molier Groep, die haar positie op de afwerkingsmarkt voor planoproducten hierdoor weet te versterken. PlantijnCasparie verkrijgt meer ruimte voor haar kerncompententies prepublishing, drukwerk en direct marketing.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen