Extratainment.com versterkt zijn kapitaal

Datum nieuwsfeit: 03-01-2001

Rotterdam, 3 januari 2001

EXTRATAINMENT.COM VERSTERKT ZIJN KAPITAAL AANZIENLIJK

Het op 1 juli 1999 geïntroduceerde online entertainmentbedrijf ExtraTainment.com, gevestigd in Rotterdam, heeft haar kapitaal sterk uitgebreid. De succesvolle acceptatie van het bedrijf in binnen- en buitenland en de grote interesse van vooral de internationale media en mobiele netwerken hebben tot deze stap geleid.

Voor de verdere ontwikkeling van ExtraTainment.com b.v. is tussen de huidige aandeelhouders en ExtraTainment.com b.v. een nieuwe Holding opgericht (ExtraTainment.com Holding 1 b.v.) met als enige participatie 100% aandelen ExtraTainment.com b.v. Deze holding heeft een maatschappelijk kapitaal van 5 miljoen Euro.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen