Concord Communications houdt telco-diensten in de lucht

Datum nieuwsfeit: 04-01-2001

Concord Communications en Cap Gemini Ernst & Young houden nieuwe, op Internet gebaseerde telco-diensten in de lucht

Delft,4 januari 2001 - Concord Communications en Cap Gemini Ernst & Young, Media Networks Group (TMN Group) hebben onlangs twee belangrijke gezamenlijke projecten afgerond ten behoeve van Europese telecommunicatiebedrijven: het implementeren van Concords eHealth-producten als onderdeel van een volledige OSS-oplossing (Operations Support Systems) voor Belgacom en diAx.

De integratie door TMN Group van eHealth met haar eigen oplossingen is een aanvulling op haar mondiale strategie van het aanbieden van geïntegreerde beheeroplossingen voor nieuwe, op IP gebaseerde diensten. TMN Group kan snel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen