Palm,Inc. en Google nemen zoekmachine op in MyPalm portal

Datum nieuwsfeit: 04-01-2001

Integratie van Google en MyPalm maakt wireless webcontent bereikbaar voor handhelds

BREDA, Nederland ? 4 januari 2001 ? Palm, Inc. (Nasdaq: PALM) en Google gaan de Google-zoekmachine opnemen in het nieuwe MyPalm portal. Daardoor kunnen gebruikers van MyPalm vanaf een Palm handheld met wireless internetfunctionaliteit gebruikmaken van de Google-technologie voor snelle, relevante zoekresultaten.

MyPalm is bedoeld om handheld-gebruikers plezieriger en productiever te laten werken. Met deze portal beschikken zij over draadloze toegang tot gepersonaliseerde informatie zonder dat daarvoor de conventionele desktop-to-handheld synchronisatietechnologie vereist is.

De gebruiksvriendelijke zoektechnologie van Google stelt MyPalm-gebruikers in staat draadloos te zoeken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen