Plantronics gebruikt chipset van Philips Semiconductors

Plantronics kiest chipset van
Philips Semiconductors voor gebruik in
nieuwe Bluetooth-headsets

Tweede-generatie chipset verbetert geluid en
kwaliteit

Las Vegas, Nevada, 5 januari 2001 - Plantronics, Inc. (NYSE:PLT), wereldwijd marktleider in de productie en verkoop van communicatie-headsets, en Philips Semiconductors, een divisie van Koninklijke Philips Electronics, maken vandaag bekend dat Plantronics Philips Semiconductors heeft verkozen als technologiepartner bij de ontwikkeling van haar Bluetooth-headsets. De draadloze Bluetooth-technologie maakt in de toekomst draadloze communicatie mogelijk tussen headsets en apparatuur als mobiele telefoons, computers en PDA's, waardoor een grote mate van gemak en bewegingsvrijheid wordt bereikt.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen